Eesti suurima transiidiettevõtte Vopak E.O.S. juhatuse esimehe Arnout Lugtmeijeri sõnul on majanduslikus koostöös Eesti ja Venemaa vahel veel suur kasutamata potentsiaal tarbekaupade, logistika ja turismi valdkonnas ning kui riik arutab, millisele raudteesuunale edaspidi aega ja raha investeerida, peaks see tema arvates kindlasti olema Peterburi liin.
Raudteesektoris on arutatud Rail Baltica, Tallinna-Peterburi mugavustega kiirrongi ja Tallinna-Haapsalu liini rekonstrueerimisi. Eesti Päevalehe küsimusele, kuidas ta hindaks neid potentsiaalseid projekte, vastas Lugtmeijer, et Peterburi rongiliinil on kõige rohkem potentsiaali, arvestades, et seal piirkonnas elab üle viie miljoni inimese, kellest paljudel on huvi Tallinna külastada.
"See rongiühendus muudaks kindlasti Tallinna külastamise võimalikumaks ja turistide jaoks atraktiivsemaks ning võiks märkimisväärselt majandusele kaasa aidata. Muidugi on praegugi rongiliin olemas, aga praeguse teenusepakkujaga võtab reis rohkem kui kaheksa tundi ja vagunid on kuuekümnendatest," märkis Lugtmeijer.
"Aga rongiühendus Haapsaluga - kas see on tõesti prioriteet? Nende väheste võimalike vahenditega peaks valima investeeringute hulgast prioriteetsemad," lisas ta.